belakangan ini, saya agak bermasalah dengan (hampir) semua orang.
kesel, marah, jengkel, ada aja yang nempel

well, saya menyadari ada yang salah dengan saya, bukan orang2 di sekitar saya.
tapi sayangnya hingga detik ini, detik saya menuliskan ini di blog. saya belum menemukan jawabannya.

rasa-rasanya telah saya coba semua.
refreshing ke mall, nonton DVD, crafting, tapi hasilnya sama saja.

well. you know
i just feel that i will leave this world ever after.
i just feel that God is watching me so close.
i just feel...
different.


nobody knows what I want, what I feel,
they just push me until i drop, and then leave me without having guilty.
and, that what have you done, friend.

thanks for making me feel different.
feel lonely, feel ashame. feel exhausted.

and, i will not ever to hate you.
maybe. if i had remember.

Comments (0)